Tillbaka i Swaziland

Sen jag skrev igar har det hant mycket. Forst gick vi och solade och badade lite till pa stranden, och sen gick vi tillbaka till lodgen och packade ihop det mesta av vara grejer och gjorde oss i ordning for annu en kvall med festande. Jag sov inte mer an 2 timmar kanske natten mellan torsdag och fredag och var ganska trott redan nar vi borjade och just nu ar jag helt dod for jag sov inte en minut natten till idag. Forst at vi middag och sen gick vi till en av de tva barerna pa stranden i Tofo dar vi var till 2-3 nan gang. Vi akte da tillbaka till lodgen dar vi gjorde upp en eld och spelade truth or dare igen vilket vi gjorde med alla vi lart kanna i mozambique under veckan sa vi var ganska manga. Vi gjorde det till kl 5 da vi satte oss pa var minibuss och borjade aka tillbaka till swaziland, och vi hade festat fram tills dess. Resan tillbaka tog 13 timmar sa nu ar jag ganska trott. Det ar sista kvallen for manga ikvall daremot sa vi stannar nog uppe ett tag till har pa lodgen.
Det har varit en helt galen och underbar vecka i mozambique! Jag vill inte aka hem fran afrika om 2 veckor, jag har det sa otroligt roligt hela tiden! det ar bara 17 dagar kvar tills jag aker hem nu, men jag har ingen hemlangtan alls...

Kommentarer
Postat av: kajsa

bara till mig va? ;)

2009-10-03 @ 23:50:19
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: mamma

fast jag längtar efter dig

2009-10-03 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0