Sorglig dag igar

Igar var min sista dag pa barnhemmet, vilket var sorgligt. Jag hade planerat en dag full med lek for alla barnen, alltsa inga lektioner for dem. Vi kom dit och de sjong och at frukost som vanligt och efter det borjade vi leka med dem. Vi hade med oss sapbubblor och barnen blev helt galna och jagade dem over hela omradet! Vi hade ocksa med oss rockringar, teckningar att farglagga, miljoner kritor, musik, klistermarken - allt mojligt. Jag skulle dela ut klistermarken till dem alla och det slutade med att jag hade 30 ungar som klattrade pa mig, drog i mina klader och skrek som jag vet inte vad! Ljudnivan var valdigt hog; vi spelade musik pa hogsta volym men kunde inte hora den pga barnens skrik. De hade iaf en riktigt rolig dag! Vid halv 12 samlades alla barnen och de borjade sjunga en hej-da-sang till mig; farewell teacher hanna farewell, samtidigt som barnen i min klass kom in pa led och gav mig varsitt brev de skrivit till mig och gav mig en kram. Det var sa sott av dem och sa sorgligt! Jag kommer sakna barnen sa mycket! Efter det forsokte vi organisera ett gruppfoto och sen delade jag ut godiset jag kopt till alla vilket de blev valdigt glada over! Nar de atit lunch var det dags att saga hej da pa riktigt vilket var trakigt... Jag och Nokthula fran All Out foljde daremot med Siyabonga en bit pa vagen nar han gick hem och jag kunde ge honom hans klader och leksaker jag kopt till honom. Han blev sa glad sa det var valdigt roligt!

Kvallen spenderade jag pa lodgen, var ganska lugnt men roligt! Aven om det var varldens askovader igen... Idag ska jag packa och ta det lugnt pa dagen, och ikvall har vi blivit bjudna hem till Nokthula for en avskedsmiddag, ska bli roligt! Imorgon aker jag till Kapstaden vilket jag ser fram emot. Jag ar inte sa sugen pa att aka hem till Sverige igen pa onsdag, kommer kannas konstigt att komma tillbaka, men samtidigt ganska skont antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0