Nu är allt som vanligt igen...

Helgen på Vässarö var rolig, på vägen hem betedde jag mig tydligen som en 14-åring igen enligt mina kära konfirmander. Men det var kul, man måste ju få vara lite barnslig ibland ;) Det kan ha berott på att jag var ganska så trött efter allt resande den senaste veckan...
Igår slappade jag bara hela förmiddagen och sen bar det in till Toni&Guy för att fixa håret lite och efter det träffade jag Elise och fikade på ett av mina favoritcaféer Chokladkoppen i gamla stan. Det var såå kul att träffa Elise igen, har saknat henne!
Idag började jag jobba igen... Ganska stora skillnader från Afrika. För en vecka sen satt jag på ett barnhem och matade fattiga barn med majsgröt, idag åt jag en lyxig hotellfrukost och jobbade och serverade tårtor i en fin butik... Men det var kul att jobba, jag måste ju börja spara inför nästa resa nu ;)
Appropå nästa resa, jag har redan fått erbjudanden om rabatter om jag bokar via mina 2 organisationer jag bokade genom nu, och det finns en stor chans att jag kommer göra det eftersom jag är så otroligt nöjd med resan! Blueberry och GVI var riktigt bra båda två och dem kan jag verkligen rekommendera!
Imorgon ska jag äntligen äntligen träffa tjejerna! På torsdag ska jag slösa en massa pengar på nya kläder :P Kan man behöva när jag snålat och sparat så länge innan jag åkte till Afrika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0