Lyckorus

Jag ar sa himla glad hela tiden har nere for jag har sa kul! Jag tror jag skrev om simningen i mandags som var riktigt lyckad, och igar visade det sig att vi hade sports day med alla 80 barn, vilket innebar att vi tog dem alla pa en promenad till sports center dar de lekte och hade kul! Alla barn var pa sa himla bra humor och jag hade ocksa otroligt kul med dem igar, jag har kommit in i volontararbetet nu!
Igar och idag har det dock varit sjukt varmt, 30 grader igar och nu ar det minst 35, sa eftermiddagen igar spenderades pa hotellet vid poolen, och dit ska jag ocksa ga alldeles strax.
Igar bokade jag om mina flygbiljetter hem till Sverige, och jag kopte ocksa flygbiljetter till Kapstaden! Jag ar sa glad! Jag aker dit nasta sondag med flyg, har en heldag dar pa mandag, pa tisdagen ska jag hoppa fallskarm och ga pa fodelsedagsfest hos nagra kompisar, och pa onsdag eftermiddag aker jag hem till Sverige igen! Vilket betyder att jag kommer hem till Sverige en dag senare an planerat, pa torsdagen.
Men mimmi; var lugn, jag kommer pa atertraffen (pa vassaro) anda ;)
idag fick jag ett mail fran familjen i frankrike. De vill att jag ska komma dit i april forst och jobba hos dem i 4 mander vilket ar lite sent. Jag maste bestamma mig idag for jag ar forst pa deras priolista! Vad ska jag gora nu nar jag kommer hem?! Jag tanker inte bry mig sa mycket om det just nu utan njuta av mina 2 veckor i Afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0