Jag har träffat tjejerna igen!

Äntligen fick jag träffa mina favoriter ikväll! De kom över på lite middag och på bild och filmvisning och så berättade jag lite om resan. Det var kul att se dem, nu är allt som det ska!
Annars var dagen inte så speciell, har typ legat och kollat på Grey's som familjen spelat in åt mig när jag var borta, och varit och handlat mat. Jag körde bil för första gången på 2 månader och det gick bra - nästan helt utan några incidenter ;)
Imorgon blir det en dag på stan med shopping, middag ute och bio med min kära lillasyster som jag inte riktigt hunnit umgås med sen jag kom hem - ska bli mys!
Sista kvällen med alla 6 tjejer på 2 månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0