Hemlangtan

Igar nar vi kom tillbaka fran barnhemmet gjorde vi absolut ingenting pa hela eftermiddagen, vilket gjorde att jag fick hemlangtan, och det har jag fortfarande. Jag kanner mig fardig med swaziland och kanner att det ar dags att aka hem nu...
Iaf, igar kvall borjade det helt plotsligt aska en massa och blixten slog ner 2 ganger! Det var inget litet askovader precis, och jag rakade sta i duschen nar den forsta blixten slog ner, sa jag fick nastan en hjartattack :P
Pa kvallen var vi pa en hemmafest i Manzini, och det var ganska kul, var inte pa basta partyhumoret... (Jag trodde aldrig det skulle vara sa har mycket festande i afrika!)
Nu pa morgonen akte vi till supermarketen och kopte en massa godis och dagen verkar agnas at att ligga i tv-rummet invirad i sovsacken och se pa tv och ata godis, inte mycket action idag heller alltsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0