En vecka kvar i Swaziland

Igar satt jag i 12 timmar i tv-rummet har pa lodgen utan att gora nanting, sag pa tv, laste, at godis och bara latade oss - en riktig pyjamasdag. Behovet av att gora nanting idag ar darfor stort - tror det blir liten souvenirshoppingrunda - jag har inte kopt en enda souvenir an... Jag har precis bokat in mig pa ett hostel i kapstaden mina 3 natter dar, kanns bra att veta att jag har nanstans att bo, de hamtar mig pa flygplatsen och kan hjalpa mig boka olika dagsaktiviteter nar jag ar dar. Jag vill aka dit! Om en vecka aker jag. Idag kommer iaf den nya gruppen med manniskor tillbaka fran krugerparken, sa da borde det bli lite mer liv pa lodgen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0