Blixtar och dunder

Igar blev simningen installd pga av vadret sa vi hade en vanlig lektion istallet. Det gick bra =) Tydligen ska tva volontarer till jobba pa Lobamba NCP nu sa for tillfallet ar vi 4 volontarer dar, vilket ar ganska manga, men det ar definitivt battre an att vara sjalv som jag var de 2 forsta veckorna! Jag alskar verkligen barnhemmet och alla barn dar nu! Det kommer vara sorgligt att sluta dar pa fredag... Idag hade vi sports day igen, och det var lika kul som vanligt men sjukt varmt, sa det slutade med att vi satt med alla 80 barn och kollade pa tv dar pa sportcentret! Vi stannade kvar extra lange pa barnhemmet idag for det skulle komma ett tv-team och filma alla barnen och de skulle fa lite olika donationer, men de dok aldrig upp sa vid 2 akte vi darifran. (De kom daremot senare nar vi inte var dar, sa de kommer att synas pa tv har i swaziland snart!)
Igar eftermiddag akte jag och Jo till Mbabane dar jag shoppade klader till Siyabonga som jag ska sponsra, och sa kopte jag mangder med godis som alla barn pa barnhemmet ska fa pa fredag nar det ar min sista dag! Pa fredag ska vi gora en massa roliga saker, som en hej da-grej!
Idag akte vi till House on fire dar de har nagra riktigt fina souvenirbutiker, men vi kom ivag dit ganska sent for det blev varldens askovader har igen precis nar vi skulle aka. Det var flera som fick elektriska stotar av blixten igen! Tydligen dor 20-30 personer i Swaziland varje ar av att ha blivit traffade av blixten! Hur laskigt ar inte det?!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahahaha om du hade vetat att 20-30 pers dör varje år av blixten tror jag inte att du hade åkt!! ^^ <3

2009-10-13 @ 21:44:19
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter som otäcka åskoväder.

Nu börjar vi längta riktigt mycket efter dig !

1 vecka kvar !

Puss

2009-10-14 @ 17:11:30
Postat av: mamma

Låter som otäcka åskoväder.

Nu börjar vi längta riktigt mycket efter dig !

1 vecka kvar !

Puss

2009-10-14 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0