Blandade kanslor

Idag ahr varit en intressant dag. Jag hade det otroligt bra pa barnhemmet idag, vi var och simmade och barnen var sa glada och de ville kramas och leka och vi hade valdigt kul ihop - det kanns bra med de har tva veckorna nu, for jag vet att barnen uppskattar att jag ar dar.
Nar jag kom tillbaka till lodgen blev det varsta grat-kalaset for de flesta av alla som varit med pa den har resan akte hem, och det kandes sa himla trakigt eftersom vi har varit med om sa mycket tillsammans och haft sa himla roligt! Jag och Jo (en av de andra volontarerna som aker harifran samma dag som jag) har iaf varandra sa det blir nog bra. Det har kommit en massa nya manniskor idag ocksa, men de kommer knappast vara lika roliga som de andra - men det ar nog mest for att vi inte ar med om allt tillsammans.
Jag har helt hundra bestamt mig for att aka till kapstaden. Jag var pa vag att kopa flygbiljetterna nar jag blev bjuden pa en fest i kapstaden pa tisdagen, som borjar med fallskarmshopp pa eftermiddagen, och jag skulle missa allt det om jag behaller min langa flygbiljett hem. sa nu ar fragan om jag ska skjuta upp flygresan hem till stockholm sa att jag kommer hem den 22a istallet - det ar sa manga beslut och jag har san beslutsangest. Men till kapstaden ska jag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

tjo Hanna! :) låter riktigt spännande. Kul att du hamnade med ett bra gäng, mina volontärkompisar gjorde hela min resa :D



men duuu du måste komma till återträffen. Det är ett krav av många anledningar, you know why ;)

Men åk till kapstaden du, skulle jag ha velat. Å fallskärmshoppning där verkar ju döcoolt! simma med vithajar oxå om du får chansen!



men bara om du är tillbaka till återträffen :)

2009-10-06 @ 23:12:44
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0