2 bra dagar i Swaziland

Igar och idag var tva bra dagar pa barnhemmet, bra lektioner med roliga barn som inte vill annat an lara sig nya saker! Det enda speciella som hande var att de idag sa att barnen inte skulle fa varken frukost eller lunch, men efter nagra telefonsamtal lyckades vi se till att de faktiskt fick bade och iaf!
Igar eftermiddag klattrade jag och tva andra tjejer upp for ett berg (hooogt) vilket var riktigt tufft (det var valdigt brant) men ocksa riktigt kul. Det var speciellt haftigt nar man kom upp pa toppen och hade utsikt over alla berg och dalar , helt otrolig utsikt!
Idag blev det soligt pa eftermiddagen sa efter barnhemmet skyndade vi oss tillbaka, bytte om till bikini och akte till hotellet dar vi at en lyxig lunch och spenderade resten av eftermiddagen vid poolen och jobbade lite till pa brannan...
Pa vag hem till lodgen akte jag och kopte lite leksaker till Siyabonga, jag ska folja med honom hem och ge honom alla presenter imorgon efter barnhemmet! Han var sa sot idag och fragde mig varfor jag maste sluta pa barnhemmet imorgon!
Imorgon blir det en rolig dag pa barnhemmet med pyssel, lekar, godis m.m. Sista dagen - sorgligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0