Sjukt mycket på G

För det första har vi en väldans massa att göra i skolan, och det är inga små arbeten jag snackar om utan hela projektarbeten i typ engelska och franska å så alla de andra ämnena...
Iaf så är det påsklov på fredag =D Och på söndag åker jag och Elise till PARIS <3 Det ska bli så galet skönt och kul och underbart!
Efter det drar alla skivor igång och jag ha insett hur sjukt jobbigt det är att man ska klä ut sig på typ alla skivor - det är inte min starka sida. Men jag jobbar på det :P Igår lyckades jag iaf komma över det tyg jag suktat över till en eventuell balklänning GRATIS! Så nu ska jag bara hitta ett snyggt mönster och sätta igång och sy :P Jag har insett hur många klänningar som behöver inhandlas för min del - får väl ta mig en ordentlig runda på stan snart.
Förutom att jag har allt detta att göra har jag även en jäkla massa körkortsteori att göra den närmsta månaden, för om en månad har jag teoriprov och uppkörning =D Jag är sjukt nervös men jag SKA klara det (däremot tror jag att jag inte kommer göra det :P)
Aja jag har väl inte så mycket mer att säga. Eller jo - jag måste komma igång med att gå och sola. Man vill ju inte vara blek i sin balklänning och sin studentklänning!

Kommentarer
Postat av: Mimmí

ohh shooo hanna :D visste inte att du hade blogg! ofta du har hemlighållit det för mig :D



härlig bild där uppe. Afrika är fan underbart! =D

2009-04-21 @ 15:45:16
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Kax

lyx jag vill oxå till vässarö på fredag :O

2009-05-03 @ 14:29:25
URL: http://kajjanz.blogg.se/
Postat av: Mimmí

jajjamen! =) han hade massor av masker (kolla in min bdb) hihi

2009-05-04 @ 18:14:08
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0