Min helg

Fredags var bra, skitkul faktiskt. Först förade vi på Dovas, vi var ganska många; jag, Elin, Ellen, Elvira, Lisa och hennes kompis, Elise, Elins massa klasskompisar, och så kom Johan å nåra av hans kompisar in och sa hej. Därefter drog vi vidare till Ace @ FightClub. Jag älskar den klubben! Sen började det brinna och det blev världens kaos och panik, det var ganska läskigt faktiskt... Men det gick ju bra!
Igår planerade vi lite inför fröträffen med alla konfirmander på torsdag. Vi åt sjukt mycket. 5 pers åt 40 bullar, en halv choklad"tårta" och 2 pizzor! Galet! På kvällen skulle vi dragit ut och dricka öl men det blev inget av det och tur var väl egentligen det med tanke på hur otroligt död jag var efter fredan! Så det fick bli en kväll med mello istället.
Idag har jag suttit med mitt projekt i 5 timmar! Vi är inte bästa kompisar, speciellt inte efter i onsdas då jag diskuterade det med min handledare. Det jag har gjort idag är iaf att kolla upp typ 20 nya källor som jag lagt in i arbetet eftersom min handledare tyckte jag hade för få. Det enda som var kul med att läsa typ tusen böcker och informationshäften om typ UNICEF var alla fina bilder från afrika.
Apropå Afrika; min mamma vill inte att jag ska åka dit i höst. Hon gillar inte tanken på att jag ska resa runt där själv i 3 månader. Jag kan väl förstå henne eftersom jag är ganska säker på att jag kommer va sjukt nervös och att jag kommer tycka att det är det läskigaste jag ska göra i hela mitt liv! Haha men jag SKA iväg! Vi får väl se om det blir Paris eller Afrika först bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0