Jag har nog det vackraste jobbet

Igår blev sista lediga dagen på det här lovet för idag har jag jobbat hela dagen. Jag jobbar på S.T. i Stockholm och idag fick jag vara på textilavdelningen! Det är väldigt kul att ha alla sjukt fina tyger runt omkring sig hela dan =) Däremot var jag väldigt trött idag så det kanske inte gick riktigt så bra som det brukar... Men jag var eller jag är fortfarande trött av en bra anledning, jag såg Stieg Larssons Män som hatar kvinnor igår och den var ju så bra! haha jag har verkligen nördat Stieg Larsson på senaste tiden :P
Nu ska jag iaf iväg på middag hos en tjej som gick i min parallellklass i nian, ska bli spännande... Blir inte så sent iom att jag jobbar hela dan imorgon också; moneymoneymoney = närmare och närmare Afrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0