Finally

Jag är nu äntligen klar med hela ändringen av projektet, och även om det är ett väldigt intressant ämne så är jag sjukt trött på biståndsarbeten i Afrika för tillfället :P Bra då att jag ska försöka gå igenom alla de organisationer jag funderar på att åka med i höst nu på lovet också! Men det är iaf lite roligare i och med att det är planering av någonting JAG få vara med om =)
Så hela dan igår och idag har jag alltså suttit och arbetat med det här. Jag har bara hunnit med att simma 2 km igår och ha en kärlektion en timme idag förutom det. Snart ska jag iväg på bio och se Revolutionary Road!
Jag har inte ätit nån semla idag och jag är inte speciellt sugen på det heller. Jag håller på med GI-metoden nämligen... I början var det lätt att hålla sig borta från godsaker även om jag var sjukt sugen iom att jag liksom tog bort i princip allt som är ätbart och gott. Jag ändrade liksom på alla matvanor på en gång. Sen har jag gått över till nästa fas där det är tillåtet att äta mer saker å då är det lätt att trilla dit på nåt gott ibland. Det har iaf gett resultat. På 6 veckor har jag gått ner 5 kg så jag gör det ju inte helt i onödan... Målet är att bli av med lite mer innan balen och studenten och konflägret jag ska vara ledare på i sommar. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0