Det jag gillar allra mest

Det jag gillar allra mest är Macarons, och helst ska de vara från LaDurée i Paris. Men i brist på ett LaDurée tänkte jag idag baka mina alldeles egna macarons! Tyvärr så misslyckades jag lite med marängen så att den flöt ut, men jag har fortfarande maräng och jag har chokladsmeten, så mina macarons blev visst fyrkantiga :P Men de smakar helt gudomligt!

Jag har många macarons-planer för framtiden; jag ska ha ett macarons-party med en massa hemmabakade macarons i olika färger, och jag ska bli macaronsbagare när jag blir stor =D

Haha jag älskar som sagt dessa små bakelser!

När jag kommer till Paris ska jag gå till LaDurée varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0