Komma i stämning

Efter en rolig kväll med världens bästa tjejer på stan igår kväll, väldigt lite sömn under natten och en extremt stressig dag på jobbet blev det en slappa-kväll hemma med film och mys.
Såg Hotel Rwanda (haha väääldigt bra film att värma upp med inför afrikaresan - den var hemsk men väldigt bra, man måste ju ändå vara realistisk och inse att det som hände där var något extremt och att det inte kommer hända där jag är och när just jag är där...)
Igår fick jag också ett brev från Marilde med en skiva full med afrika-musik som hon brände till mig innan hon åkte iväg till Canada i måndags, så sött av henne!
Som hon skrev:
"God bless Africa
Guard her people
Guard her leaders
And give her peace"
Sista kvällen med alla 6 tjejer på 2 månader...
Sista kvällen med alla 6 tjejer tillsammans på 2 månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0