Början på veckan då jag åker

Exakt nu om en evcka sätter jag mig på det sista flygplanet från Johannesburg till Swaziland... Då har jag redan rest sedan kl 3 dagen innan... Menmen skit samma, nu har jag en vecka hemma kvar och en del att göra. Idag måste jag först och främst förbereda mig för en arbetsintervju jag ska på imorgon, den är i Karlstad så det blir en heldagsutflykt imorgon :P (sen ska jag ju inte ta jobbet ändå eftersom jag redan fått jobb som au pair men jag ser det som bra övning för när jag ska på en intervju för ett jobb jag faktiskt behöver :P)
I eftermiddag blir det iaf en sväng in till stan för att fixa lite till grejer och annars vet jag inte så mycket just nu, ska försöka träffa alla kompisar lite till innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0